Damy produktowi osobowość - markę. Wyróżnimy go na tle konkurencji, określimy przewagi, zaprojektujemy identyfikację wizualną i tone of voice.
Określimy strategię digital brandingową Twojej firmy lub produktu. Oprzemy się o twarde dane. Na podstawie analizy trafficu zaprojektujemy zachowania marki. Za pomocą Value Proposition sformułujemy obietnicę marki i jej messaging.
Każda marka jest unikalna. Nasz projekt identyfikacji wizualnej będzie rezultatem analizy potrzeb klienta, jego strategii biznesowej, analizy segmentu rynku. Zaprojektujemy nośniki. Opiszemy system identyfikacji w brand manualu.
Interakcja z marką odbywa się dziś nie tylko wizualnie, ale też głosowo. Zaprojektujemy system identyfikacji marki na potrzeby asystentów głosowych Alexa i Google Assistant: elementy konwersacji, ton wypowiedzi asystenta, elementy aplikacji marki.
Zaprojektujemy Brand Experience marki korzystając z naszego doświadczenia w projektowaniu User Experience i Service Design. Pójdziemy krok dalej. Stworzymy system dla marki przemyślany na każdym touchpoint interakcji z klientem.
KCR
KCR to globalna firma, która działa na rynku badań klinicznych. W latach 2018-19 przeprowadziliśmy jej rebranding.
Life Science
Case studyCurandus
Zaprojektowaliśmy nową markę na rynku usług dla pacjentów. Curandus to bostoński startup odpowiedzialny za komfort pacjentów w badaniach klinicznych.
Life Science
Case studyPassenger Rights
Opoznionysamolot.pl działa na rynku odszkodowań lotniczych. Mieliśmy zwiększyć rozpoznawalność i wyróżnić markę. Rebranding usługi prawnej.
Prawo + finanse
Case studyWeegree
Nazwa, system identyfikacji wizualnej i serwis internetowy dla firmy z branży HR.
Case studyPrzygotowaliśmy bezpłatne kursy z zakresu UX/UI i Development
Skorzystaj z linku obok, aby otrzymać 25% zniżki na kursy IxDF.