KCR: serwis korporacyjny

Zadanie: stworzenie serwisu korporacyjnego w związku z rebrandingiem firmy

Serwis korporacyjny

KCR specjalizuje się w badaniach klinicznych fazy II-IV produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Firma działa głównie na rynku amerykańskim i prowadzi oddziały w 18 krajach Europy, zatrudniając ponad 280 pracowników. Jest liderem w krajach regionu CEE. W 2013 r. firma przeprowadziła rebranding. Byliśmy odpowiedzialni za koncepcję serwisu, makietowanie i wdrożenie projektów BNA. Serwis automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości urządzeń mobilnych (Responsive Web Design).

 

 

 

Szablon artykułu zawiera elementy nowej identyfikacji edytowalne z poziomu CMS - charakterystyczne zaznaczenia tekstu, linie oddzielające ilustracje i wyróżniające ważne fragmenty.

 

 

Podstrona Locations należała do najtrudniejszych w oprogramowaniu Responsive. Każdy element wspomagającego menu jest interaktywny. W zależności od rozdzielczości ekranu menu zmienia swoją funkcję - na szerokim ekranie podświetla oddział na mapie i pokazuje jego adres, na małym ekranie - przenosi użytkownika do tej części strony, gdzie znajduje się wybrany oddział.

 

Klient

Zobacz online

kcrcro.com

Czas realizacji

5 tygodni

Zespół

Koncept, makiety:
Dymitr Romanowski

Programiści:
Jarosław Szatkiewicz
Dmitrij Żatuchin, front-end