Wiadomości:

Zdobyliśmy IF Design Award 2018 w kategorii Health / Professional Concept metodą Service Design / UX

PL Kontakt

Warsztaty Unlocking Your Creativity

Mobilny UX Design

Opis

W tym roku mija 10 lat od prezentacji pierwszego iPhone. Co sprawiło, że miliony użytkowników na całym świecie straciło dla niego głowę? Jeśli się uczyć, to od najlepszych!
Zapraszamy na warsztat, który poprowadzi Johan Adda - designer m.in. Apple Pay i Apple iAd, wielokrotnie nagradzany architekt UX, z ponad 10 letnim doświadczeniem w pracy projektowej na urządzeniach mobilnych. 
2,5 miliarda ludzi na świecie ma smartfona. To teraz ich główny komputer. Prawdopodobnie wiesz już dużo na temat teorii Mobile First czy Mobile Only. Ale czy nie czujesz się w pułapce tego zalewu informacji i często pustych haseł, które i tak nie działają w Twoim projekcie? Zrozumienie sposobu, w jaki przebiega interakcja z naszym urządzeniem mobilnym będzie kluczem do sukcesu dla przedsiębiorców przez najbliższe dekady. 
Warsztat ma na celu pogłębienie wiedzy, zdobycie umiejętności praktycznych na polu projektowania doświadczeń oraz poznanie nowych technik i narzędzi projektowania na mobile. Nie tylko na poziomie funkcjonalnym, ale także emocjonalnym.
Warsztat przeprowadzony zostanie w bardzo dynamicznej, praktycznej i interaktywnej formule, a jego uczestnicy będą mieli również okazję do networkingu oraz wymiany własnych doświadczeń.

Najważniejsze korzyści:

Twój know-how:

  • Jak uzupełnić proces projektowy o metody angażujące emocje użytkowników?
  • W jaki sposób stosowanie prototypowania na każdym etapie projektowym może usprawnić pracę, komunikację i zainspirować Twój zespół?
  • Jak zoptymalizować proces projektowy w oparciu o najlepsze praktyki oraz prawdziwe przykłady i realne problemy?
  • Mobile storytelling - czym jest i jak go używać? 
  • Jak naszkicować kontekst interakcji użytkownika z urządzeniami mobilnymi w oparciu o najnowsze badania psychologiczne?
  • Jak sprawić, aby użytkownicy pokochali Twoje produkty?
  • Dlaczego wybór między aplikacjami natywnymi a webowymi to ważna decyzja biznesowa?
  • Jak reaguje nasz mózg w zależności od wieku - od dziecka do seniora?
  • Jakie są różnice między kręgiem intymnym, osobistym, społecznym i publicznym?

Biznesowe:

  • Jak sprzedać mobile UX jako wartość dodaną w swojej organizacji? 
  • Jak rozmawiać z szefami firmy o zwrocie z inwestycji w mobile UX?
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Dla kogo

Warsztat przeznaczony jest dla każdego, kto interesuje się zagadnieniami z zakresu mobile UX i chciałby:

  • poszerzyć swoją wiedzę, poznać kluczowe elementy i obecne trendy,
  • rozwinąć i udoskonalić umiejętności projektowania, 
  • Poznanie procesów i podstaw, aby znaleźć swój własny styl projektowania. 
  • rozwinąć umiejętności związane z zarządzanie zespołem lub współpracy z zespołem, 
  • nauczyć się biznesowego podejścia.

Od product ownerów, product managerów, przez developerów, researcherów i oczywiście projektantów UX.

Formuła i narzędzia:

Warsztat prowadzony będzie w technice „Pomodoro”, każdy z modułów trwa ok. 25 minut i jest połączeniem wykładu, ćwiczeń praktycznych, interakcji między uczestnikami oraz Q&A. Dedykowana strona na medium.com będzie otwarta na dyskusje i pytania jeszcze przed warsztatem, aby uczestnicy mogli wynieść z tego dnia jak najwięcej dla siebie.
Uczestnicy będą mieli do dyspozycji papier i długopisy. Podczas warsztatu niezbędne są telefony komórkowe - uczestnicy będą używać darmowych aplikacji do prototypowania. Każdy musi mieć ze sobą swoje własne urządzenie i ładowarkę :)
Również po zakończonym warsztacie Johan chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania, ponieważ dzielenie się wszystkim to nasza praca. Uczymy się od siebie nawzajem.

Szczegóły

Program jednodniowy:

Prowadzący

Johan Adda, jeszcze do niedawna Architekt UX w Apple, ma za sobą ponad 10 letnie doświadczenie, jest uznanym i wielokrotnie nagradzanym ekspertem w zakresie rozwiązań zarówno na mobile, jak i na desktop. Był m.in. kierownikiem zespołu UX i Senior Creative Designerem w Apple Pay, Apple iAd i Marcom.Pracował też nad portalem obsługującym 20 milionów użytkowników dziennie dla Orange France. Tworzył strategie i produkty dla firm z listy Fortune 500, które dzięki niemu redefiniowały swoje branże.
Johan jest innowatorem, praktykiem i ewangelistą projektowania nie tylko funkcjonalnego, ale przede wszystkim emocjonalnego.
Jako były główny prelegent Apple, Johan opowiadał o UX Design na międzynarodowych konferencjach branżowych, ostatnio na Forum Davos.

Ekstra:

Zachęcamy również do obejrzenia wystąpienia Johan’a w Łodzi podczas specjalnej edycji WCF Davos nt. Innowacji, Service Design i UX, którym zachwycił publiczność.

Archiwum