Usługa

UX / UI Design

Design to więcej niż wygląd. Jest to rozwiązanie, sposób działania, system, ciągłe doskonalenie.

Wyceń projekt

UX Design + UI Design = Miłość

Najlepszym pomysłem na biznes jest zakochać klientów w swoim produkcie.

 

Każdy z nas używa produktów cyfrowych. Naciskamy przycisk i mamy taksówkę za 5 minut, kolejny przycisk i otwieramy klamkę do drzwi. Telefon częściej służy do zarządzania i płacenia, niż do rozmowy. Coraz trudniej jest zaskoczyć, spełnić oczekiwania, dorównać konkurencji. Wyścig trwa na poziomie UX i UI Design.

 

UX I UI Design jest zbiorem działań i metod projektowania skoncentrowanych na ukrytych i jawnych potrzebach użytkowników budujących ich doświadczenie podczas korzystania z produktu cyfrowego.

Spraw, aby klient zakochał się w Twoim produkcie

Wyceń swój projekt
  • Awwwards 5 nagród za interfejsy i ich wdrożenie programistyczne
  • iF Design Award za UX i Service Design
  • Material.io Jest naszym standardem pracy nad interfejsem
  • Analiza biznesowa Zebranie wymagań jest dla nas kluczowym elementem procesu

Jeśli UX, to całość wrażeń, jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania z produktu cyfrowego, to UX Design jest projektowaniem tych doświadczeń. Design UI (User Interface), jest projektowaniem interfejsu, za pomocą którego użytkownik korzysta z aplikacji.

Portfolio UX/UI Design

UX/UI serwisu korporacyjnego

UX/UI Design serwisu firmy medycznej

Projektowanie serwisu korporacyjnego to komunikowanie oferty firmy do odpowiednich Person (klientów, partnerów biznesowych, przyszłych pracowników). Każda z tych Person ma swoją potrzebę i ścieżkę korzystania z serwisu internetowego. Projektując serwis dla KCR S.A. szczegółowo przeanalizowaliśmy każdy aspekt. 

UX/UI całego procesu biznesowego

Service Design i UX w badaniach klinicznych

#HumanBehindEveryNumber jest projektem Service Design zrealizowanym na zlecenie CRO. Jego celem było poznanie doświadczeń pacjentów uczestniczących w badaniach klinicznych i spojrzenie na badania kliniczne jako na usługę, którą można ulepszać.

UX/UI narzędzia biznesowego

Badanie UX dzienniczka pacjenta

Pacjenci często nie radzą sobie z samodzielnym wypełnianiem dzienniczków pacjenta. Jest ono tymczasem kluczowe, aby lekarze zbierali prawidłowe dane. Od jakości danych zależy powodzenie badania klinicznego. Przeprowadziliśmy badanie użyteczności i na jego podstawie zaprojektowaliśmy nowy dzienniczek.

Badanie potrzeb użytkowników

Badanie rutyny pacjenta chorego na raka

Wykonaliśmy analizę rutyny pacjenta. Seria wywiadów pogłębionych, warsztatów i testów prototypów aplikacji pozwoliła nam zebrać wiedzę, jak zaprojektować lepszy produkt cyfrowy.

UX/UI usług publicznych

UX Research w przestrzeni: Badanie doświadczeń turystów

Sprawdziliśmy, jak turyści zagraniczni poruszą się w stolicy. Przygotowaliśmy zestaw rozwiązań poprawiających ich doświadczenie w Warszawie. UX design w terenie na zlecenie Stołecznego Biura Turystyki.

Wykorzystujemy pliki cookies. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies. Akceptuję