Usługa

Service Design

Łączymy usługę Service Design z podejściem Lean Management, dzięki czemu dostarczamy naszym klientom unikalną wartość.

Wyceń projekt

Zaprojektujemy procesy niezbędne do dostarczenia produktu lub usługi tak, aby były bardziej pożądanymi dla klientów oraz intuicyjnymi dla zespołu ich właściciela. Jako jedyni w Polsce otrzymaliśmy prestiżową nagrodę iF Design Award za Service Design i UX.

 

Wspólnie z Klientem pracujemy nad poprawą konkurencyjności i optymalizacją usługi w oparciu o Service Blueprint. Jest to mapa punktów styku klienta z usługą oraz procesów po stronie firmy, które muszą być zrealizowane, aby dostarczyć klientowi wartość i spójne pozytywne doświadczenie. Mapa pozwala spojrzeć na nowo na oferowaną usługę teraz i zaprojektować proces tak, aby zwiększyć zyski firmy.

 

Jak to wpływa na zyski firmy?

Zaprojektuj z nami lepszą usługę

Umów się na bezpłatną konsultację
  • 5 zaprojektowanych usług
  • 1 projekt otrzymał iF Design Award 2018
  • 50+ facylitacji i warsztatów
  • 5 krajów (Polska, Ukraina, Bułgaria, Niemcy, USA)

Service Design dla firm opartych o pracę biurową

Service Design jako metoda zarządzania stał się kluczowy w świecie firm usługowych i produktów cyfrowych, gdzie tworzenia wartości dla klienta odbywa się na poziomie komputerów, a nie linii produkcyjnej. O ile proces na hali produkcyjnej, w kawiarni, w sklepie jest widoczny, a przez to intuicyjny dla zespołu, o tyle współdziałanie zespołu opartego o pracę biurową jest dla firmy prawdziwym wyzwaniem.

Więcej o otrzymanej iF Design Award w kategorii Health

Portfolio z zakresu Service Design

Wykorzystujemy pliki cookies. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies. Akceptuję