Service Design i UX w badaniach klinicznych

#HumanBehindEveryNumber jest projektem Service Design zrealizowanym na zlecenie KCR. Jego celem było poznanie doświadczeń pacjentów uczestniczących w badaniach klinicznych i spojrzenie na badania kliniczne jako na usługę, którą można ulepszać.

Więcej niż Service Design

Zrobiliśmy więcej niż Service Design. Zrealizowaliśmy projekt kontentowy, multimedialny i strategiczny dla Klienta. W pięciu krajach przeprowadziliśmy wywiady pogłębione i warsztaty. Dzięki nam powstało również ponad 100 filmów, a ponadto kanał na YouTube, identyfikacja wizualna, platforma online przedstawiająca wyniki oraz przebieg projektu, w efekcie czego nasz Klient powołał w Bostonie fundację o jego nazwie. Fundacja kontynuuje obecnie badania doświadczeń pacjentów.

To jest wizja badań klinicznych przyszłości

Spojrzeliśmy na badanie kliniczne jak na usługę, a na pacjenta jak na klienta. Pozwoliło nam to w pełni odwzorować ścieżkę pacjenta podczas badania klinicznego i zrozumieć emocje towarzyszące każdemu etapowi procesu.

#HumanBehindEveryNumber jest adresowany do podmiotów zainteresowanych badaniami klinicznymi: firm farmaceutycznych i biofarmaceutycznych, CRO, a także pacjentów, którzy są głównymi uczestnikami procesu powstawania i wprowadzania na rynek nowych leków.

Zwiększenie zysków i zmniejszenie kosztów operacyjnych SaaS
Zwiększenie zysków i zmniejszenie kosztów operacyjnych SaaS
HumanBehindEveryNumber.com

Doceniony przez branżę badań klinicznych

Projekt był skomplikowanym przedsięwzięciem pod względem logistyki, rekrutacji pacjentów i ekspertów, produkcji wideo i designu.

5

krajów

3

warsztaty

25

respondentów i ekspertów

6

obszarów terapeutycznych

50

historii na platformie

50+

zaangażowanych członków zespołu

2

iF Design Award 2018 Awwwwards.com

20+

publikacji w międzynarodowej prasie branżowej

Doceniony przez branżę badań kliniczych

Najlepsi eksperci

Do udziału w projekcie pozyskaliśmy w Stanach Zjednoczonych cenionych ekspertów w branży badań klinicznych – Prof. Michaela Gibsona z Harvard Medical School, Douglasa Reichgotta z Tufts Medical Center, Ellyn Getz z The Center for Information and Study on Clinical Research Participation (CISCRP).

Najlepsi eksperci

Ścieżka pacjenta

Wraz z pacjentami odtworzyliśmy ścieżkę pacjenta uczestniczącego w badaniu klinicznym.

HumanBehindEveryNumber.com

Badanie etnograficzne

Pokazaliśmy specyfikę poszczególnych krajów i sposób myślenia pacjentów o badaniach klinicznych.

HumanBehindEveryNumber.com

Emocje pacjenta

Poznaliśmy i zmapowaliśmy emocje pacjentów towarzyszące im na każdym etapie badania klinicznego.

HumanBehindEveryNumber.com HumanBehindEveryNumber.com

Optymalizacja procesu

Co to oznacza w praktyce? Szybszy start następnej fazy badania klinicznego. Skrócenie czasu wejścia produktu medycznego na rynek. Pozytywne relacje lekarzy z pacjentami.

HumanBehindEveryNumber.com

Komunikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy system identyfikacji wizualnej projektu, którego punktem wyjścia był kontent wideo.

HumanBehindEveryNumber.com

Typography

Heading

Typography

Paragraph

Helvetica

Color palette

Color palette

Platforma wideo

Stworzyliśmy internetową platformę wideo, aby zaprezentować postęp i wyniki projektu za pomocą technologii AWS Cloud. Serwis stał się bazą dla strony internetowej Fundacji.

1.05 sek.

średni czas ładowania platformy w USA

0.11 sek.

średni czas ładowania platformy

0.03 sek.

średni czas ładowania platformy w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Kanadzie.

HumanBehindEveryNumber.com
Wykorzystujemy pliki cookies. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies. Akceptuję