Limited Edition: internetowa galeria sztuki

Zadanie: zaprojektowanie internetowej galerii sztuki

Galeria sprzedająca sztukę online

Korzenie marki sięgają francuskiej tradycji drukarskiej. Ideą Limited Edition jest udostępnienie sztuki szerokiemu gronu odbiorców. Założyciele wyszli z założenia, że galerie funkcjonujące na rynku, są zbyt "niedostępne" dla klienta. Naszym zadaniem było stworzenie marki dostępnej i wiarygodnej, funkcjonującej pod nazwą Limited Edition.

Zaprojektowaliśmy znak graficzny, który nie tylko przypomina, ale również działa jak stempel.

 

 

 

 

Znak jest stemplem zarówno na wizytówkach, jak i na opakowaniach dzieł kupowanych przez internet.

Aby podkreślić autentyczność i wartość sprzedawanych dzieł, zaproponowaliśmy dodawanie certyfikatu autentyczności.

 

Internetowa galeria została wdrożona na systemie Magento.

Klient

Zobacz online

LimitedEdition.pl

Czas realizacji

5 miesięcy

Zespół

Analiza i koncept:
Dymitr Romanowski

Designerzy:
Sławek Barcz, branding
Dawid Skinder, e-commerce

Programiści:
Jarosław Szatkiewicz
Dmitrij Żatuchin, Dook
Michał Oleniec, Dook

Menedżer projektu:
Marcin Żywiałkowski