Engex 2014: noworoczne życzenia z Augmented Reality

Zadanie: złożyć noworoczne życzenia klientom firmy w niezapomniany sposób

Aplikacja mobilna (iPad) 

Engex jest międzynarodową firmą inżynieryjną pracującą dla biur architektonicznych i deweloperów. Firma tworzy coś, czego nie widać gołym okiem. Jeśli poszukać metafory i porównać budynek do ciała człowieka, można powiedzieć, że za wygląd odpowiadają architekci, natomiast za narządy i wszystkie układy (nerwowy, krwionośny i całą resztę) odpowiadają inżynierowie.

Aby opowiedzieć o pracy, której na pierwszy rzut oka nie widać, wykorzystaliśmy technologię Augmented Reality. Z tradycyjnej kartki świątecznej zrobiliśmy marker, który przy pomocy aplikacji mobilnej wyświetla na ekranie iPada budynek w 3D, opowiada o nim oraz przedstawia, jakie postanowienia noworoczne spełnił Engex w 2013 roku. Na koniec budynek można zamienić w butelkę i kieliszek szampana Engex 2014.

Całość połączyliśmy w akcję direct marketingu = kartka tradycyjna + kartka elektroniczna + aplikacja mobilna.

Efektywność kartki tradycyjnej jest liczona liczbą podbrań aplikacji za pomocą QR-kodu znajdującego się na przesyłce. Całość jest oceniana pod względem liczby pobrań aplikacji w App Store oraz liczbą leadów.

App Store (iOS)

Pobierz bezpłatnie

Klient 

Data publikacji 

15 grudnia 2013

Zespół 

Story:
Dymitr Romanowski

Design:
Sławek Barcz, UI/UX

iOS Developing:
Jarosław Szatkiewicz

Menedżer projektu:
Jarosław Szatkiewicz

Copywriting:
Dymitr Romanowski

Film:
Dymitr Romanowski
Wiktor Roch Dobraczyński
Oliwia Livadaki

Realizacja 

THE STORY
Sankt-Petersburg

#Track of (for) the work