Wiadomości:

Razem z NIMOZ stworzyliśmy pierwszą mapę muzeów w Polsce - mapamuzeow.com

PL Kontakt

Opoznionysamolot.pl

Czy marka usługi prawnej może mieć emocje?

Klient

Passenger Rights / Opoznionysamolot.pl

Wyzwanie

Zwiększyć rozpoznawalność i wyróżnić markę

Rozwiązanie

Dodać do usługi prawnej... emocje, czego zwykle unika się na polskim rynku.

Nowe spojrzenie na odszkodowania

Firma Passenger Rights pracowała z The Story od dnia swojego powstania. Wraz z właścicielami firmy tworzyliśmy nową usługę na rynku, opracowywaliśmy procesy obsługi klienta, automatyzowaliśmy i ulepszaliśmy procedury. Firma rozpoczęła świadczenie swojej usługi od razu wprowadzając na rynek MVP, a dalszy proces prac nad usługą był prowadzony i testowany "na żywo". W ciągu roku firma odzyskała pierwszy milion złotych dla pasażerów i postanowiła przejść do kolejnego etapu swojego rozwoju - stworzyć rozpoznawalną markę na rynku odszkodowań lotniczych.

Pracując nad opoznionysamolot.pl wiedzieliśmy, że potrzeba uzyskania odszkodowania lotnicznego jest duża, ale niewiele osób wie, że takie odszkodowanie za opóźniony lot im się należy. Razem z konkurencją firma od samego początku podjęła się misji edukowania pasażerów, uświadomiania im praw, dlatego ważnym elementem designu było stworzenie własnego języka wizualnego i werbalnego.


Usługa prawna to zaufanie, ale nie można zapominać o emocjach

Każda usługa prawna jest usługą opartą na emocjach klienta, na jego lękach. Uzyskanie odszkodowania lotniczego jest potrzebą nagłą, wynikającą z sytuacji, a decyzja o skorzystaniu z usługi jest podejmowana pod wpływem negatywnych emocji. W momencie zdarzenia emocje osiągają szczyt, a motywacja pasażera jest najwyższa.

Dla nas tworzyło to dwie okazje: po pierwsze, powinniśmy być maksymalnie dostępni dla klienta; a drugie, zamiast być kolejną firmą prawniczą, powinniśmy okazać klientowi empatię od samego początku, od pierwszego przewitania i wspierać go do samego końca.


Co to znaczy być z klientem... online? Nowe spojrzenie na odszkodowania

Znak opoznionysamolot.pl jest wszystkim o czekaniu i spóźnieniu. Wynika z symbola ładowania strony internetowej, samolotu i tarczy zegara, na którym strzałka już przekroczyła północ lub południe. Dobór kolorów w identyfikacji wizualnej wynika ze skojarzeń z paletą kolorystyczną rozpoznawalnych przez pasażerów linii lotniczych.

Z punktu widzenia pasażerów, którzy uzyskują od 250 do 600 EUR bez polisy, czy umowy, lecz tylko na podstawienie obowiązującego prawa, marka jest jak Św. Mikołaj, który przynosi im niespodziewany prezent i radość.

Zrobiliśmy wszystko, żeby nie odlecieć i wykonać:

  • analizę kontekstu
  • insight'y konsumencie
  • pozycjonowanie marki
  • identyfikację wizualną marki
  • język wizualny i werbalny marki
  • ux/ui i webdesign
  • formularze zapytań
  • copywriting
  • nośniki dla social media
  • nośniki dla pracy biurowej

Efekty dla klienta

Opoznionysamolot.pl, pracując wyłącznie za prowizję, odzyskał ponad 7,6 mln złotych dla swoich klientów, którzy nie ponieśli nigdy ani ryzyka, ani kosztów. Aktualnie jest obecny w całej Polsce, a dzięki nowej identyfikacji planuje ekspansję na inne rynki.